Re: Plyta z formatu ISO

Autor: Pawel J. (jpawel_at_astercity.net)
Data: Sun 15 Apr 2001 - 00:51:25 MET DST

Arkadiusz Jaskulski <meganet_at_home.pl> wrote in message
> Witam ale nero niestety nagrywa z plikow nrg a ja mam iso

Nero nagrywa nie tylko "obrazki" w .nrg, ale tez .iso .bin/.cue .img
(CloneCD bez subkanalow) i pewnie jeszcze inne.
Mala instrukcja:
1."File"
2."Burn Image...'
3."Files of type:" - wybrac "All Files"
4.Przejsc do katalogu w ktorym znajduje sie plik u ciebie "cos tam.iso"
5.Powinno pojawic sie okienko "Write CD"
 5a. Czasami bedzie to inne okienko :) a mianowicie: "Foreign image
settings" w 90 przypadkach na 100 wcisnac nalezy OK :), ale jesli nero
stwierdzi ze domyslne dane sa do kitu to nalezy sprawdzic format pliku przy
pomocy np.: CD Image (jest gdzies na www.cdrinfo.pl ) i wpisac poprawne dane
tzn. "Type of image:" i "Block size". Teraz jesli wszystko poszlo ok wracamy
do punktu 5
6.A teraz juz tylko "Write" i czekamy az sie nagra nasza plytka ( oczywiscie
jesli ja wlozylismy do nagrywarki) :).
Mam nadzieje ze jasno to wyjasnilem :)

--
Pozdrawiam