Problem z dyskiem startowym

Autor: LUKY (beksas_at_poland.com)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 23:43:29 MET DST

Mam płytę AOpen AX6BC oraz stację dyskietek "NEC" mój problem polega na tym
że kiedy chcę uruchomić kompa z dyskietki startowej to komputer "czyta ją
chwilkę" ale nic się nie dzieje i system uruchamia się z dysku.
W Bios'ie komputera przestawiłem frekwencje uruchamiania na A,C, SCSI
więc powinno być oczywise że komputer uruchomi się z dyskietki startowej
jednak nic takiego się nie dzieje!. Co dziwne mogę uruchomić komputer z
CD-ROM'u przestawiając w Bios'ie na frekwencje uruchamiania CD-ROM,A,C.
Próbowałem kilkunastu dyskietek startowych problem powtarza się z każdą.
Najdziwniejsze jest jeszcze to że w Windowsie 98(bo tego systemu używam)
stacja dyskietek pracuje bez zarzutu...

Jeżeli możesz mi pomóc lub masz jakiś pomysł to odpisz.
beksas_at_poland.com