Re: Do owerclockerów

Autor: Piotr Lisowski (lisek_at_tweak.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 22:29:14 MET DST

Dawid Grzywa wrote:

> Mam zamiar podkręcić procesor i grafike.
> Jakimi programami mogę sprawdzić różnice w wydajności?

Do podkrecania procesora polecam notatnik

na dysku c tworzsz plik o nazie cpu.txt a w nim piszesz

#nazwa procesora/napiecie/mnoznik/magistrala

zapisujesz, dodajesz go do autoexec'a i juz.

zeby podkrecic grafike musisz miec juz program MS Overclock 2001

Pozdrawiam

--
: Piotr Lisowski
: lisek_at_tweak.pl