Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Andrzej Pinczuk (andyp.SPAM.PRECZ_at_data.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 19:38:52 MET DST

"Crossmen" <adams_at_poczta.onet.pl> napisal(a):

>Ale smucicie glupoty...Facet kupil combo i pewnie niejeden z Was tez mialby
>na cos takiego chrapke...

Ja bym nie kupił, chyba że nie byłoby wyboru.

>Czemu chcecie mu odebrac satysfakcje z zakupu,

Ja wcale nie odbieram, nie zauważyłeś, że
na koniec pocieszyłem Waldiego ? :-)

>zreszta bardzo taniego (w Vobisie np sa po 777 z vat)? Czemu az tak
>czepiacie sie Samsunga? A niech sie przyznaja CI ktorzy maja np. ich
>monitory.

Monitory Samsunga są bardzo dobre, dobre są też flopy,
ale napędy CD i dyski twarde nie. Niestety.

> Pewnie wiekszosc chodzi z glowa podniesiona do gory bo tacy sa
>dumni z zakupu i co? Faktem jest ze firma z roku na rok znacznie szybciej
>polepsza jakosc swoich produktow niz cene i chwala im za to.

I bardzo dobrze, bo dla słabych nie będzie miejsca na rynku.
Zresztą HDD Samsunga wydaje się rosną w siłę i być niedługo
może te dyski naprawdę będą dobre.

>Gdyby nie takie
>firmy to niejeden z Szanownych wogole nie wiedzieliby co to komputer albo
>nagrywarka.

Przesada, jak nie Samsung to ktoś inny.

>Wiec lepiej nie piszcie pierdol i cieszcie sie swietami. Produkt
>jest przecietny ze wskazaniem na dobry a biorac pod uwage cene to naprawde
>godny uwagi. Zycze milego uzytkowania!

Jest takie powiedzenie, że tanie mięso psy
jedzą i niestety często jest w tym dużo prawdy.

Pozdrawiam
Xaltuton