Przypalona płyta CD

Autor: Big Piotr (piotr_jamroz_at_inetia.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 18:47:16 MET DST

Cześć.
CDROM BTC (3 letni) przypalił płytę CD. Najpierw miał problemy z
odczytem. Myślę sobie: wyczyszczę. Nie zdążyłem. Zanim zaszłem do gościa
nadtopił płytę CD tak jakby to zrobić nad świeczką. Chyba płyta stanęła
w miejscu, a ten świecił w ten sam punkt. Jak to się stało? Może ktoś
podpowie czy taki laser z CDROMa może aż tak nabroić.

Pozdrowienia