Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 15:24:44 MET DST

Hi,

Crossmen wrote:

> A co niby nazywasz dobrym zakupem? Lepsze combo za >1000 zl?

_Nie_ma_dobrego_combo_. Świadczy o tym choćby fakt, iż za produkcję
combo nie wzięli się liderzy, czyli Plextor i TEAC. Choć nie zdziwię
się, jeśli z musu rynku też zaczną produkować takie coś...

> Latwo jest krytykowac. Sprobuj lepiej zaproponowac produkt rownie
> funkcjonalny za podobna cene...powodzenia!

Funkcjonalność jest zdecydowanie mniej ważna niż trwałość. Ja u siebie
zamontowałem trzy napędy CD (w sumie chyba za poniżej 200 zł, gdyż
tylko jeden jest nowy, a pozostałe dwa używane) oraz nagrywarkę
TEACa i na pewno mam sprzęt bardziej funkcjonalny niż jedno combo,
które w przypadku zabrudzenia soczewki brudną płytą CD-ROM nadaje
się praktycznie do wyrzucenia (skuteczne czyszczenie optyki nagry-
wającej udaje _bardzo_ rzadko). Na pewno też ten sprzęt popracuje
jeszcze co najmniej dwa lata (a wszystkie te napędy działają już
mniej więcej od półtora roku bez najmniejszych problemów -- poza
CD-ROMem Samsunga wymagającym regularnego czyszczenia i smarowania,
co świadczy o nienajlepszej jakości tych napędów, gdyż o wiele
starszy NEC działa bez tego).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |