Bardzo prosze o kilka wskazowek ...

Autor: GrzMiL (grzmil_at_interia.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 15:15:06 MET DST

Witam

... gdyz jak bym chcial chodzic po sklepach to zanim bym sie paru rzeczy wyw
iedzial
to minol by z tydzien a wiekszosc z was moze mi to napisac w przeciogu 5 min
..

Ale do rzeczy.
Niedlugo mam dostac od rodziny 1000 zl na ulepszenie kompa.
Wiem ze bedzie plyta i procek tylko nie jestem pewien jaki(a).
Wydaje mi sie ze optymalnie bylo by
jako procek
AMD K7 DURON 800 Cena 320
lub
AMD K7 DURON 650 Cena 235
Ktory z tych prockow podkreca sie bardziej i czy to zalezy tak jak kiedys pr
zy PI/PII od serii
czy wszystkie durony podkrecaja sie podobnie.
I jaki potrzeba wiatrak do podkrecania ?
O uszy obila mi sie nazwa GoldenOrb (podobno chclodzi jak lodowiec) ile taki
e cos kosztuje
i czy zeby podkrecac procka ten wiatraczek jest wskazany ?

jako plyta
ABIT KT7 Cena 550
http://www.bit.krakow.pl/cenniki/opisy/plyty/abit/kt7/opis.htm
lub
SOLTEK SL75KAV Cena lub 495
http://www.bit.krakow.pl/cenniki/opisy/plyty/soltek/75kv/opis.htm
lub
GIGABYTE GA-7ZM ATX, ATA66 Cena 495
http://www.bit.krakow.pl/cenniki/opisy/plyty/gigabyte/ga7zm/opis.htm

Jezeli zadna z tych plyt nie jest najlepsza lub nie nadaje sie do podkrecani
to jaka wedlug was jest godna polecenia ?

Z gory bardzo dziekuje za pomoc.
Zycze wesolych, szczesliwych Swiat oraz smacznego jajka

=====  Pozdrawiam =====
=====     GrzMiL     =====
===   grzmil_at_interia.pl   ===
==  ICQ UIN:60050311  ==