"Normalna" temperatua Athlona?

Autor: Jakub Jewuła (biuro_at_skanowanie.com.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 13:30:25 MET DST

Poskladalem wreszcie do konca obudowe w moim komputerze.

Zdziwil mnie wzrost temp. procesora po zamknieciu wszystkich blach.
Baz blachy raz udalo mi sie dojsc do 63st,
po zamknieciu doszedl do 70-71 (bardzo obciazony).

Dolozylem maly wentowatorek z tylu obudowy, tak ze
wtlacza dodatkowo troche powietrza - teraz dochodzi
w porywach do 68st. Przy obciazeniu srednim (np. teraz)
temperatura wynosi okolo 45st...

Czy to normalna temperatura, czy mam sie rozejzec
za nowym smiglowcem?
Jaka temp. Athlona dopuszcza AMD?

--
Jakub Jewula studio QbA