Re: Prosba o soft do zwalniania CD

Autor: supreme>>> (no_at_e.mail)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 11:22:38 MET DST

"Robwild" <robert_dz_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Witam Grupe!
>
> Chodzi mi o napedy CD-ROM Samsung.
> Nie zapadla jednak jeszcze u mnie definitywna decyzja co do zakupu
> konkretnej firmy, wdzieczny wiec bede za odpowiedzi jake
> napedy udało sie Wam spowolnic i jakim softem.

Cze,
Fajna sprawą jest ASUS 50x, w czasie pracy mozna naciskajac play spowalniac
go stopniowo 50x...40x...32x...16x...itd.
Oczywiscie jezeli chodzi o niezawodnosc to polecam TEAC 40x (mam go). Ma o
soft do zaprogramowania w jego pamieci flash predkosci np. mozemy ustawic
predkosc 10x na stale i naped zawsze po starcie bedzie chodzil 10x.
Wiem ze sa to napedy z gornej polki ale naprawde na cd nie ma co
oszczedzac - klodoty z odczytaniem plytek doprowadzaja do szalu... ;-P

Pozdro,
supreme>>>