bezszmerowe obudowy - kolejny odcinek

Autor: phenomen (thee-majesty_at_space.pl)
Data: Sat 14 Apr 2001 - 01:38:58 MET DST

>Ano ..i polska wlepke ..postarali sie

heh.... no i wpakowalem sie w Enlighta 7106.... zaprojektowany
genialnie, ale kurnamania glosne jak skurczybyk.... juz nawet nie wiem
czy chodzi o wentylator bo ten przy bliskich spotkaniach zdaje sie
wydawac tylko swist wietrzyku.... najglosniej slychac jakby jakis
ogolny rezonans, taki pulsujacy swiergot...
ale nic, nie liczylem na wielkiego mikolaja za pierwszym razem ;)
czy moze posiadacz cichego codegena podac dokladny model swojej
obudowy ?

ps. zauwazylem ze enlight pomiedzy pancerna obudowa a zewnetrzna
pokrywa ma sporo miejsca... skojarzyla mi sie jakas wata
wyciszajaca... any ideas ?

ps2. idealna pod wzgledem glosnosci jest moja stara obudowa greena dla
baby at... ale kiedys sprzet byl mniej wymagajacy... poza tym wszelkie
greeny juz dawno wywialo z tej zabitej dziury ;)
myslalem o tym zeby przelozyc nowe graty do tego baby at... tyle ze
nie mam kompletnie pojecia czy to w ogole odpali... any ideas ?

  __
         massif