Re: ABit-KT7a-RAID i Sound Blaster Live

Autor: zyczliwy (xyz_at_z.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 21:52:44 MET DST

> Co ciekawe troche ludzi pisalo ze u nich taki uklad dziala.
> Z zainteresowaniem bede sledzil ten watek

Abit BX 133 Raid i SB Live Player w slocie 4-tym.
Wszystko chodzi.
A to ze mialem z tym problem to fakt , a wystarczylo ze odinstalowalem karte
, zmienilem slot i zainstalowalem ponownie.
Jedyny problem to to ze w 3d marku 2000 mam zamiast 4500 jakies 2000.
Inna sprawa ze na drugiej partycji z windowsem i chodzacym livem mam 4300.
Obecnie probuje przywrocic poprzednie osiagi , ale chyba bede musial zrobic
ponowna instalke.