Re: Czy dobrze zrobilem RW-DVD ?

Autor: Piotr Pawlow (pp_at_siedziba.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 19:31:41 MET DST

"Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał:
> Też mam 24x Samsunga i co prawda działa po czterech latach jeszcze,

To musiałeś dobry egzemplarz trafić :-) Powaga, x24 psuły się na
potęgę. Był taki okres, że ludkowie przynosili je jeszcze po
gwarancji, i szły do płatnego serwisu. Połowa z nich miała uszkodzoną
jedną z tasiemek sygnałowych i po wymianie napęd jeszcze przez jakiś
czas mógł działać. Jednak druga połowa nie działała z powodu uszkodzeń
mechaniki - urwanie jednego z elementów prowadzących zębatkę od
wysuwania tacki, popękane elementy łożyskujące - i w większości
przypadków naprawa była nieopłacalna.

> ale działa fatalnie... Do tego co pół roku muszę już czyścić napęd,
> żeby nie szalał.

Jak świruje, albo raz czyta a po chwili nie, to całkiem możliwe że
któraś z taśm (o ile pamiętam to były dwie) dożywa swoich dni :-(

> Samsung -- nie mówiąc o innych maszynach). Tylko Cyberdrive

Heh, cyberdrive'y były słynne swego czasu (w sensie negatywnym :-)
Nie bez powodu były najtańsze.

--
Pozdrawiam,
 Piotr Pawłow