Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 19:58:32 MET DST

Hi!

"Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisales(as):

>No i o ile procent wzrośnie mi wtedy szybkość wypadkowa peceta
>a o ile procent spadnie stabilność i niezawodność? Jaki bilans?

Dla mnie krecenie ma sens tylko przy idealnej stabilnosc... Wiec
pozostale pytanai odpadaja... Pierwsze ? zalezy w czym... Wzrasta nie
tlyko tatowanie proca ale tez szyna systemowa ktora jest waskim
gardlem celeronow... Oczywiscie z dokladnosci do proxcenta Ci nie
pdoam ale roznica jest zauwazalana :))) Ofkoz w porgramach ktore z
proca kozrystaja :0 jakies robienie divx, garnie i tak dalej,
progranmowanie...

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor