stary BIOS i nowy dysk

Autor: tpi (mariusz-m_at_pf.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 19:35:52 MET DST

mam stara płyte glowna na chipsecie Intel VX i nowy dysk twardy Fujitsu MPG
3409AT 41 GB (olej). Problem w tym, ze bios widzi dyski do ok 20 GB,
wiekszych nie. Zaczalem szukac i na stronie:
http://206.132.62.20/support/su_driver_hd.html znalazlem link do programu
OnTrack DiskGo (ktory chyba pomoze):
http://www.ontrack.com/re/do/fujitsu_download.asp
Nastepny problem jest w tym, ze ta strona nie chce sie u mnie otworzyc. A tu
lacze sie przez modem 14,400 :(
Moja prosba: Prosze jakiegos chetnego ochotnika z grupowiczow o przeslanie
mi (jezeli sie uda go zassac) tego cuda (DiskGO) na mojego maila:
mariusz_m_at_box43.pl
z gory dziekuje.