Re: Partition Magic & hardware - problem

Autor: trsr of b0r_at_ (b0r_at_)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 16:46:41 MET DST

>Dyski to: Quantum Fireball EX6.4A (tu jest error) oraz Quantum Fireball
>ST3.2A (a tu nie ma), reszta: C333_at_415 (z samym radiatorem, bez wiatraczka
>:>>>), 256 MB RAM, Win 2K Pro etc.

hmmm... wiecej powiedzialyby mi pojemnosci w/w dyskow (bo na strone
producenta nie chce mi sie zagladac)

Jesli pojemnosc dysku jest mniejsza niz 32 Gb (przy wiekszych moga wystapic
problemy), to prawdopodobnie cos nie tak masz z tablica partycji.... sprawdz
NDD z pakietu Nortona (tylko nie radze bez dluzszego namyslu naprawiac tak
jak ow program sugeruje - latwo stracic dane)... Oczywiscie zakladam ze nie
masz zainstalowanych programow antywirusowych blokujacych odczyt z MBR...

Pozdrawiam