Re: No i mam problem z VIA...

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 13:17:19 MET DST

RAV <brixon_at_tenbit.pl> wrote:
: Mam taka sama plyte i proca, grafika to GF 256 DDR. U mnie system zawieszal
: sie na filmach niebieska plansza z podanym jedynie adresem.
: Bylo to pod WinMe. Nie napisales jaki system masz. Blad byl spowodowany
: zainstalowaniem nieprawidlowego sterownika do dysku.
: Standardowo jest ustawiony sterownik dysku Vxd (przy instalacji bus
: mastera), zainstaluj sterownik Miniport, dodatkowo pojawi sie w autostarcie
: idetool. Po tej zmianie bledy z niebieska plansza zniknely.

  O jakich sterownikach piszesz? Bo zainstalowalem IDE Driver (580_2133.exe)
i sprawy jakby sie skomplikowaly. W kazdym razie nie ma idetool.

: Po przeinstalowaniu od zera windy najpierw sprawdz, czy windows zainstalowal

  No moze nie przesadzajmy :) Od zera nie wchodzi w gre...

: jakies sterowniki do karty graficznej, jesli tak to zmien ja na Standard PCI
: VGA, zainstaluj VIA 4in1, potem busmastera Miniport, nastepnie DirectX, i na
: koncu dopiero detonatory, nie instaluj 12 ani 11.01, bo nie sa wcale
: wydajniejsze, u mnie nawet spowolnily odrobine, teraz uzywam 10.80.

  Generalnie nie szybkosc jest tu dla mnie najwazniejsza.

: Karty graficznej chyba nie masz przetaktowanej, upewnij sie instalujac

  Oczywiscie ze mam... :)

: Zmniejsz AGP w BIOSie na 2x.
: Jesli to nie pomoze, to sprobuj zainstalowac sterowniki do agp w standard
: mode a nie turbo.

  Standard mode nie wchodzi w gre.

  W kazdym razie dzieki...

Wit