Re: *** UWAGA OSZUST ***

Autor: Krzysiek (krionix_at_poland.com)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 13:00:47 MET DST

> bo kupować (zwłaszcza na allegro), to trzeba umieć...

bzdury wasc pleciesz...

kupilem 4 rzeczy: hp640C (nowa z gwar - 285zl a wtedy byly w sklepie po 400)
Hercules 3D prophet 2mx DDV box - 450zl (w sklepie byly po 629zl) i
kosmetyki dla matki (50% ceny sklepowej - oryginalne!!!)

I CO ? zawsze kupowalem od bdb sprawdzonych ludzi (70opini+) i nikt mnie nie
oszukal ! Sam sprzedaje na allegro (login krionix) i tez nikogo nie mam
zamiaru oszukac. Koles kupil od oszusta (te 2 opinie sam sobie poprzez klony
dal) - to byl blad, ale oczywiscie ja tez mialem 2opinie i tez nie mialem
nikogo zamiaru oszukac - w takich przypadkach szukac trzeba kogos z tego
samego miasta itp, jednak aukcje to jest to!

moj kamyszek do ogrodka