Re: tragedia-tbird 950

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 11:05:26 MET DST

Hi,

Arabek wrote:

> Tak na marginesie kolego to nie chodzi ze to jest moja zyciowa tragedia ze
> on sie nie chce krecic ale poprostu slysze zewszad ze jak to te AMD'ki sie
> kreca no i kupilem sobie Tbirda a tu nawet o 50Mhz nieda sie go podkrecic

To po co kupowałeś jeden z szybszych modeli? Z tych szybkich kręcą
się dobrze niektóre serie -- gdybyś kupił np. 600 MHz, miałbyś 90%
szans podkręcenia do tych 950 MHz, a na pewno taniej by Ci to wyszło.

> Tragedia ta jest ten procesor...

No pewnie -- bo się nie chce dać podkręcić. Nie rozśmieszaj proszę :)
To tak, jakbyś kupił zwykły telewizor i narzekał, że niezależnie od
tego jak mocno ciągniesz, nie możesz wyciągnąć z kineskopu formatu
16:9.

> Lepiej mi sie krecil moj PIII 450

I jesteś pewien, że PIII 1 GHz odpowiadający mniej więcej wydajnością
Twojemu Athlonowi dałby się podkręcić? Zapewniam, że szło by to tak
samo trudno.

Poczytaj sobie troszkę na temat działania procesorów przy wysokich
częstotliwościach, a potem przestań porównywać procesor 450 MHz z
950 MHz. Dobrze?

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |