Re: Wlaczanie kompa przez siec LAN

Autor: Michal (xmichalx_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 09:35:58 MET DST

Magic Paket firmy 3Com umozliwia uruchomienie komptera/ow po podaniu adresu
(MAC) karty i maski sieci ma inne mozliwosci ale ich nie przegladalem.
Sprawdzilem raz ze dziala i jak na razie nie bawilem sie wiecej (po prostu
nie wylanczam komputera)....
Michal

Użytkownik Gogus <fotosy_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9b68r5$g4f$1_at_technikum.zst.sosnowiec.pl...