Re: Nowy dysk i stary komp

Autor: Gogus (fotosy_at_poczta.fm)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 09:24:40 MET DST

ten program nazywa sie UltraATA ale to nic nie da. Ja musialem wymienic
plyte glowna zeby wystartowac z Barracudy 30GB. Owszem pod Windows dziala i
widzi cala powierzchnie dysku, ale po wystartowaniu ze starego dysku.
Moze pomoc aktualizacja BIOSU. Ale nie chcialo misie z tym bawic, na wszelki
wypadek przed jakim kolwiek uaktualnianiem BIOSU zrob sobie kopie na
dyskietce, moze ci sie przydac ten plik jak cos spierniczysz.