Re: kamera

Autor: Michal (xmichalx_at_kki.net.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 08:58:20 MET DST

Jestem z Opola i od kilku dni mam tego Logitecha....
Malutki (troche mniejsze od paczki papierosow i 1.5 razy grubsze), na dwa
paluszki (caly czas na oryginalach jade - ale zaczyna sygnalizowac slabe
baterie!) ktorymi robilem okolo 200 zdjec - kilka dni zabawy non stop (bez
nocek :-)) ) , zdjecia calkiem niezle - prawie zawsze pozytywnie mnie
zaskakuja, jedynie w miare dobre oswietlenie powinno byc (brak lampy) ale i
w fatalnym bylem milo zaskoczony, kilka zdjec wyszlo w zlej ostrosci (moze
za szybko sie przyblizalem albo na innym planie bylo cos duzo
jasniejszego...?)
Jako kamerka pracuje ......jak kamerka ....ma mikrofonik i chyba jest
ogolnie O.K.

Moje minusy:
- Niezaslaniany obiektyw !!!!! (trzeba uwazac aby paluchami nie dotykac czy
nie porysowac !)
- Podczas podlanczania do kompa i zgraniu zdjec automatycznie je usowa (o
ile to wada) a ja lubie decydowac czy maja zostac czy nie ! (chyba ze gdzies
to mozna ustawic !)
- Po zgraniu zdjecia zapisywane sa standardowo w JPG niekompresowanym (moze
sie gdzies to ustawia)....jedno okolo 130 kb (potem kompresuje x 10%) i mam
okolo 60 kb o prawie tej samej jakosci !! (inne formaty oczywiscie tez sa !)

Moja opinia:
- Fajny malutki aparacik cyfrowy (bo tak wyglada !!) robi niezle zdjecia do
ogladania na komputerze, w necie i drukowania....
- Dodatkowo mam kamerke internetowa !!

====Kolejnosc nie przypadkowa !!! ==== (takie zastosowanie planowalem i tak
wykorzystuje!!)

P.S.
W 640x480 pamieta 60 zdjec (tryb Hi) - to naprawde sporo !!!!!!
w 320 .......200 zdjec (Lo)