Re: dvd jaki z 3modeli

Autor: alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 00:52:34 MET DST

Witam,

> A ja wbrew modzie na Pioneery polecam Toshibe SD-M1502, naped jest szybki,
> cichy i ma znakomita korekcje bledow.

Zgadza sie!
Mam taki w kompie i jestem bardzo zadowolony.
Testowalem wczesniej oslawione Pioneery ze slot-in i wybralem jednak
toshibe, poniewaz jest sporo cichsza. Z Pioneerami nie da sie wieczorem
wytrzymac w jednym pokoju i niczym sie tego nie da zwolnic, chyba, ze
mlotkiem ;-)
No, ale to moja subiektywna ocena i mozna sie z nia nie zgadzac.

pozdrawiam
alexwin