Re: win 2000 i celeron 333

Autor: Piotr S. (absolwent_at_go2.pl)
Data: Fri 13 Apr 2001 - 00:27:37 MET DST

Użytkownik "czoper" <czoper_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Piotr S." <absolwent_at_go2.pl> wrote in message
>
> A moze by tak puscic go na 500 ...
> moj tak chodzi juz pare miesiecy, zmienilem tylko wiatrak - sprobowac
zawsze
> mozna
> --
> pozdrawiam - czoper

akurat ten agrzemplarz na 500 raczej nie pojdzie. Kiedys probowalem ale
nawet przy max napieciu jakie moglem ustawic na plycie pochodzil ok 10 min i
sie zawiesil (A na mogistrali 83 bym mosial raczej zwonic dyski wiec zbyt
duzo by to nie dalo). Moze i zle chlodzenie. A tsk w ogole to sprzet
nirdlugo bede zmienial na lepszy, wiec chodzilo mi raczej o to czy czy jest
sens teraz instalowac W2k czy lepiej poczekac - moj obecny win Me chodzi tak
ze lepiej nie mowic.
pozdrawiam
piotrek