Re: Uchwyty do filtrow

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 14:52:50 MET DST

> Mam filtr Polaroida na nozkach, nozki sa w uchwytach przytwierdzonych do
> monitora. Zmienilem monitor i nie moge przeniesc filtra, bo uchwyty nie
daja
> sie przeniesc a jak go przymocuje tasma to spada.
>
> Czy ktos wie gdzie toto mozna kupic, tzn. uchwyty na monitor do filtrow
> Polaroida?

Ten filtr masz na monitor 15 czy 17" ?
Jak 15" to mam po mojim Polaroidzie mocowanie do którego wkładasz
filtr i całość nakładasz na monitor tak, że boki między monitorem a filtrem
są zaslonięte. Miałem kiedyś Polarida za prawie 400zł jednak zakończyl
on swój żywot jak położyłem go na podłodze i niosąc monitor nadepnołem na
niego :-|

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\