Re: Konfiguracja do wziecia? Prosze o ocene.

Autor: Yantar (yantar_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 22:05:49 MET DST

Yantar <yantar_at_skrzynka.pl> pisze:

>Aby nie przedłużać, kolega chce zakupić nowy sprzęt.
>Jego typ (najważniejsze komponenty):
[ciach samemu sobie]

Serdeczne dzięki za wszelkie rady. Koleś w gorącej wodzie kompany,
poleciał do sklepu na drugi dzień i zakupił wszstko jak pisałem tylko
kupił płytę Asusa na chipsecie VIA.
Dziś byłem zainstallować mu wszystko, był również kompakt ze słynnymi
VIA 4in1. Nigdy nie miałem doczynienia z chipsetem VIA, stąd pytanie.
Zainstallować mu również wspomniane 4in1?
Jak to naprawdę jest z tym chipem, bo wszyscy standartowo odpowiadają
'lepiej Intel' (pod PIII/C oczywiście), ale dlaczego?

Pzdr, Yantar