Re: No i mam problem z VIA...

Autor: Jacek (jstreb_at_rzeszow.tpsa.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 20:54:33 MET DST

Marcin Witek wrote:

> Zkupilem sobie niedawno plyte Soltek SL75kav+D800, wlozylem w to moja
> stara Gf2MX PixelView (ktora wczesniej bez problemow dzialala na Sono
> PB1408, intel BX, FSB 83 MHz, AGPx2), i teraz niby tez jest OK za wyjatkiem
> odtwarzania filmow. Znaczy po jakims czasie (od kilku minut do pol godziny,
> na razie) jest "Windows Protection Error", no i "System Halted"...
> Zainstalowane Via 4in1 4.29v, Det 12.00 (ale z innymi tez sie kaszanilo) i
> powoli koncza mi sie koncepty... Moze jakies rady?
>
> Wit

No mialem to samo i banalne pomoglo zainstalowanie sterownikow
Via Bus Master (Ultra DMA) PCI IDE (to za porada Ertiel z grupy tweak,
mial identyczny problem) juz do istniejacego 4in1 (meczylem sie z tym
prawie miesiac wymieniajac grafik (jedna byla faktycznie uszkodzona),
sb Liva pamieci,windy Me,98, juz podejzewalem twardziela ale teraz
jak reka odja.
Sterownik mozna sciagnac albo od solteka albo z www,pcecet.profit.pl:;
http://www.pecet.profit.pl/ftp/drivery/m_boards/via/ide/580_2133.exe
www.soltek.com.tw/downloads/drivers/IDE.zip
mi pomogl ten pierwszy.
Jacek