Re: Problem z dzwiekiem SB 128PCI

Autor: Wolek (viger_at_tera.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 21:52:34 MET DST

> Od jakiegos czasu mam problem z "zepsutym dzwiekiem" na niektorych grach.
> Niby to slychac odglosy gry, ale takie charczace, pyrczace etc. Ktos moze
> spotkal sie z takim problemem? Zainstalowalem drivery karty, ale bez
zmian.
> Co ciekawe czegos takiego nie mam podczas pracy z winampem, i innymi app.
> pod win, tylko gry? Moze to DirectX ? Mam v8a.
Zapewne chipset via KT133/133A ???
Sprubuj zapodac najnowsze stery - podobno creative wypuscil jakies nowe (nie
pamietam bo juz nie mam tej karty)
Ja z tym nie wygralem i karte sprzedalem ....
Co do ALien vs. Predator sprubuj urzyc NAJSTARSZYCH dostepnych sterow - na
inncyh wlasnie bylo slychac takie cos.
U mnie problem pojawil sie po jakims czasie - chyba jak zainstalowalem dx
8.0 - i nie znikal, a probowalem robic wszystko, lacznie z formatem dysku
Problem wystepowal wylacznie w grach zwiazancyh z direct3d (po raz pierwszy
uslyszalem w startrek: armada, po jakis 30 min. grania, w quaku III np
chodzilo ok).
Ja mialem wersje karty z wyjsciem na 4 glosniki i wydaje mi sie ze na
tylnich glosnikach wszystko bylo OK, a w przednich bylo slychac jakis szum i
taki jakis poglos/echo.

Pozdrawiam !