Re: No i mam problem z VIA...

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 17:50:18 MET DST

Robi__ _ <rhr_at_priv5.onet.pl> wrote:
: Nie napisałeś czy oglądasz filmy na divx'ie, czy na DVD. Jak na divx'ie to
: zmień kodeki (jest kilka rodzajów) a jak nie pomoże to jeszcze raz
: przeinstaluj Windzgrozę. "Windows Protection Error" sugruje, że jeden
: program włazi na drugi. Problem ze stronnicowaniem pamięci? Nie wiem...

  DivXy i mpegi. Problem ze stronicowaniem wydaje mi sie ze dzialal by dosc
wybiorczo. Kodeka i owszem podejzewalem, ale normalen mpegi nie sa
dekodowane zdaje sie DivXem i chyba powinny zachowywac sie inaczej.

Wit