Re: amd k62 459 MGHz + divx ?

Autor: Steve (steve_at_gip.com.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 16:07:53 MET DST

Użytkownik "Jabba" <jabba_at_promail.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 10 Apr 2001 15:17:08 +0200, "Steve" <steve_at_gip.com.pl>
napisał(a):
[CIACH]
> Sprobuje z wymiana karty muzycznej (faktycznie jest ISA) choc nie chce mi
sie w to wierzyc.

A wyjmij kartę dźwiękową i spróbuj odtwarzać sam obraz z włączonym programem
"Monitor systemu" z kontrolą "Jądro:Użycie procesora". Zobacz obciążenie -
jeśli jest poniżej 90% to nawet z dźwiękiem powinno być ok. (PCI) ale jeśli
masz ISA to mogą być problemy.

Czasami zdarzają się filmy ripowane przez nieudolnych - tym to nic nie
pomoże oprócz P4 lub AT z 0,5G RAMu :-((
Sam po prostu widziałem ten sam film zrobiony przez różnych ludzi (co
ciekawe długość pliku różniła się o ok. 5 MB na 650MB pliku. Różnica jakości
samego obrazu nie była zauważalna natomiast podczas odtwarzania różne było
obciążenie systemu.

--
Steve