problem z wieszaniem się.....pomocy !

Autor: =M=A=R=C=i=N= (marci4u_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 15:46:30 MET DST

Witam !
Kuzyn ma kartę graficzną S3 savage 4 32 MB AGP
problem jest bo się ciągle wiesza, gdy włożymy 128 mb ramu to do quake 2
wokóle nie da się wejść na opengl tylko na softwerze, przy 64mb da się grać
lecz po około 15 minutach się wiesza o innych grach 3d nie wspomne.
Ma płytę z chipsetem ali, słyczałem że problem może być i czeba
doinstalować jakiś patch związany a agp zdajsie.
Czy ktoś ma takie cosik ? lub jakieś wskazówki. prosimy o pomoc.
Wszystko chodziło jak mu instalowali w sklepie a teraz sie wiesza po
reinstalce więc myślę że czeba coś doinstalować ale togo nie mamy

Niewiem jaka to jest dokładnie płyta gł
celeron chyba 266 128mb ramu 100 win98 se sb16 na płycie , karta sieciowa
realtek.