Monitor i kolory

Autor: Beve (beve_at_wp.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 14:09:50 MET DST

Oswieccie mnie bo sie zastanawiam czy mam dobry monitor czy uszkodzony.

Zalozmy ze jestem w Exploderze Windows. Kolor tla jest bialy
(RGB:255,255,255). Teraz, uruchamiam w czarnym okienku tryb DOSa. Czyli 1/4
ekranu jest czarna. I co sie okazuje - pozostala czesc ekranu jest bardziej
biala niz poprzednio. Jak jezdze tym DOSowym okienkiem po ekranie to widac
jak mi sie zmienia kolor (czy raczej jasnosc) w roznych miejscach.

Czy to jest normalne (przy innych monitorach nie ma tego problemu) czy
monitor jest uszkodzony?