Re: kabelek do TV-OUT

Autor: Miroslaw Ambroziak (mirekamb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 12:07:40 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <andoserw_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Jak połączyć S-Video ze SCART ja nie mam pojęcia może ktoś będzie wiedział
> albo sam robił .

Miałem ten problem. Oryginalne przewody mają nie wiedzieć czemu
wyprowadzenie sygnału audio z gniazda S-Video Composite. ja kupiłem za
3,40zl rozbieralną wtyczkę i metodą prób znalazłem odpowiedni pin we wtyczce
i tam go przylutowałem. Z drugiej strony możesz przylutować
zwykłego*żeńskiego* chincha i jego połączyć z gniazdem/ wtyczką SCART.

--
Pozdrawiam
Mirosław Ambroziak