Re: 486 - startowanie

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 12 Apr 2001 - 10:04:00 MET DST

Kat wrote:
> Czy to normalne, ze moja machina 486, bez podlaczonego flopa, ani
> dysku twardego pod kontoler na zlacze isa zatrzymuje sie, po
> sprawdzeniu ramu i wyswietleniu napisu WAIT....

 Mam podobne efekty - stara plyta LocalBus, 486/66
z jakims kontrloerem zewnetrznym (sprawdzalem na
ISE i VLB). Moge nawet recznie ustawic dowolny
dysk (ze zmyslonymi parametrami) a plyta wyswietla
tylko WAIT i czeka z dobre 3 minuty. Potem rusza i
nie piska mimo braku takiego dysku. Podobnie z
flopem: moze go nie byc, a plyta i tak przejdzie
bez pisniecia. Nawet stara sie cos z niego potem
czytac, mimo ze go nie ma.

 Pewno jakis badziewne biosy mamy.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl