Re: Jaki aparat cyfrowy wybrac do zdjec, ktore maja byc zamieszczane na www ?

Autor: Zefir (zefir_at_twoje-sudety.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 22:28:07 MET DST

Użytkownik Marcin <ms_at_ks.k.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9b14of.3vvkbgf.1_at_martinus.ks.k.pl...
> Witam,
> mam pytanie jak w temacie.
> Jeśli ktoś z Was ma jakieś doswiadczenia co warto, a czego unikac -
> z góry dziękuję za podzielenie sie doświadczeniami.
> (albo jakiś link)
>
> pozdrawiam
> Marcin

UUUUUU polecam i to BARDZO GORACO Olympusa c-830, lub 860 l-- sa to modele
1.3Mpix , maja doskonala optyke i zdjecia sa b. dobrej jakosci do WWW na
pewno wystarczy. Mialem ten model i jestem z niego b. zadowolony
Pozdrowionka
Zefir