Jaki kupić (procesor+płyta+obudowa),tanio,a dobrze?

Autor: BartekS (barteks5_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 20:54:10 MET DST

Cześć wszystkim!
Moim problemem jest zakup dobrego procesora i pasującej do niego płyty
głównej.Mam starego MMX-a 166Mhz i nic już się z nim nie da
zrobić.Interesuje mnie najlepszy układ jakości do ceny.Nie mam dużych
wymagań,byle wszystko chodziło płynnie(filmy,gry FPP) i można było to
rozbudować bez przeszkód.Słyszałem dużo dobrego o AMD Duron 650Mhz,czy to
prawda? A jeśli tak,to jaką płytę najlepiej do niego kupić?
Z góry dziękuję za wszelkie porady!
Bartas.
barteks5_at_wp.pl