POMOCY- uruchomienie kompa

Autor: Digital Cat (adrian.ad_at_wp.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 19:10:33 MET DST

Ratunku!

Od pewnego czasu mam problem z uruchomieniem komputera.
Tzn.
Normalnie po właczeniu sprzetu odzywala sie plyta glowna -wychodzi napis
BIOS itd., potem wyskakiwala
czestotliwosc procesora i ilosc pamieci, a potem normalnie wchodzil system.
Teraz:
-albo po wlaczeniu na ekranie nie ma nic (czarny ekran od poczatku) i tak
zostaje
-albo wychodzi normalnie BIOS , NIE MA NAPISÓW procesor i memory,natomiast
komp wiesza sie podczas wczytywania systemu
(najczesciej zostaje migajacy kursor)
-albo wchodzi napis BIOS, potem procesor i zwis nastepuje podczas testowania
pamieci

Wszystko co pozostaje, to reset albo odlączenie od pradu i zabawa zaczyna
sie od nowa.

Zazwyczaj po kilku, albo kilkunastu probach JEDNAK udaje sie uruchomic
kompa,ale podczas wchodzenia systemu NIE MA
testowania procesora i pamieci. Potem komp chodzi sprawnie.
Aha, jesli raz uda sie uruchomic, to po resetach system wchodzi bez
problemów. Powyzsze sytuacje wystepuja gdy komp jest jakis czas wylaczony.

O CO CHODZI?
Jakis czas temu dolaczylem kosc 128 MB do starej 64 MB. To chodzilo bez
problemow, sprawdzalem roznymi programami diagnostycznymi i testowalem na
roznych gierach.
Teraz myslalem, ze to moze konflikt, ale wyjmowalem po jednej kosci - i to
samo...

Pomocy, zyje w stresie- nigdy nie wiem czy uda mi sie uruchomic sprzet, czy
skoncze na technicznej pustyni.Trwam w ciaglej niepewnosci.
Wiem, ze przyczyny moga byc przerozne, ale chociaz moze jakies sugestie- co
to moze byc. A moze znajomy mial podobny problem?

KRÓLESTWO ZA SOLUCJĘ.

Adrian Adamski
adrian.ad_at_wp.pl
ICQ 70417772