zwis :-(((((((((

Autor: wlodek (wlodek_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 15:01:00 MET DST

Szacoooooooonek Grupowiczom !!!!!!!

Wybaczcie ewentualną lameriadę ale............taki problem :
Procek thunderbird 900
Płyta Asus a7V
Ram 128 (133)
Grafika Geforce2mx Winfast
Hdd 30gB IBM (ata 100, 7200 obrotów)
System Win98SE
i ............CZĘSTE ZWISY !!!!!!!!!!!!!
Mam wrazenie że to sprawa sprzetowa - zwisy są bowiem klasyczne, czyli bez
niebieskiego ekraniku i zwykle pomaga na nie miękki reset, najczęściej
zdarzają się przy pracy z netem (mam stale łacze via kabel- siec loklana),
ale trafiają sie także np w office albo przy pracy z kilkoma odpalonymi
aplikacjami na raz np przeglądarka+office+ winamp itd
Co z tym zrobić ? czy to sprawa ustawień biosa ( jeśli tak - to na co
powinienem zwrócić szczególna uwagę ?) Może pamięci ? aczkolwiek przy np
gierkach sprawują sie bez zarzutu ( ani jednago zwisu) .............wiem że
podłącenie do "mojej"sieci via
kabel czasem lubi sprawiać problemy, ale "stary" komp (PIII) był na nie o
wiele mniej wyczulony (nieporównywalnie mniej zwisów)
Co robić ? bo już mnie szlag trafia !
Z góry dziękuję za odpowiedź i przepraszam za dlugość posta

Pozdrawiam
Wlodek