Pomocy!! Nie działa!!

Autor: jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 12:47:34 MET DST

Mam problem, bo płyta wydaje się startować, ale obraz z karty nie pojawia
sie na monitorze, nie znam producenta płyty, ale obsługuje PII do 500 MHz, a
ja mam 400MHz, karta to TNT2 Vanta, na pewno sprawna, pamięć również

Jest jedna koœć 64mb 100 mhz, ale płyta pracowała prawdopodobnie wczeœniej z
66 ( kupiłem płytę z procesorem i nie wiem co jest grane )
Nie znam tez producenta płyty

Chipset 440bx, jest tez jakiœ napis na płycie ae29f10 ( nie mogę nigdzie
znaleŸć nic na temat, wszystkie strony pomagajšce w identyfikacji płyty
odnoszš się do płyt normalnie pracujšcych.

Z góry dzięki za wszelką pomoc.