celeron 566 vs 850

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 12:09:05 MET DST

Czym sie roznia te dwa procy poza domyslnym trybem pracy FSB ? Mam 566 i
chodzi mi na 850 z napieciem 1.65 (czli troche mniej niz dla "oryginalnego"
850), czy sa poczynione jakies zmainy w strukturze ? Interesuje mnie tez
temp pracy tego 850, moj przy 850 osiaga przy pelnym obciazeniu (bardziej
juz nie mozna) 60C, to chyba troszke duzo,zaznaczam ze jest pasta a wentyl
to GO (titan'a), obudowa jest zdziebko nieprzewiewna i zamknieta, jak
otworze to mi temp spada (nawet o 5C). Czy bezpieznie jest pracowac na takim
kompie (normalnie przy 566 ma temp rzedu 45C - oczywsicie pod obciazeniem).
Jak to wplynie na trwalosc struktury. Dodam ze proc chodzi bardzo
stabilnie - raz tak chodzil 4 doby bez przerwy i mlocil SETI.

Piotr Traczykowski