Problem chyba z AMD

Autor: Wojtek B. (insel_at_ks.onet.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 10:48:41 MET DST

Wczoraj dałem ogłoszenie następującej treści:
"Mam taki problem po uruchomienia komputera system wczytuje się poprawnie aż
do pojawienia się pulpitu następnie komputer się restartuje i uruchamia na
nowo po czym system pracuje już normalnie. Przeważnie dzieje się to gdy
komputer stoi bezczynnie jakiś czas i następuje jego włączenie.Jeszcze
ciekawostka że system po takim restarcie nie pluje się o złe zamknięcie i
nie zapuszcza scandisk. Moja konfiguracja to Płyta Abit KT 7 RAID ATHLON 900
256 RAM KINGSTON CL2 HDD IBM 30 GB KARTA GRAFIKI CREATIV ANIHILATOR PRO".
Dostałem tylko jedną odpowiedź , ale to nie jest żaden żart.
Przed wczoraj złożyłem drugiego kompa ale z duronem 800 i geforcem mx i to
samo , natomiast parę dni temu składałem durona w powyższej konfiguracji i
chula , nic się nie wiesza nie restartuje i wogule jest ok.W kompie z AMD
temperatura jest dobra nie przekracza 52 st. ( pomiar temp. wykonany
dodatkowym termometrem nie tylko tym w gnieździe procka ) pamięci też były
wymieniane to już 5 dimm kingstona i nic. Jeżeli tego nie rozgryze a wy mi w
tym nie pomożecie to się chyba powieszę bo klient od durona już stoi pod
oknem ze strzelbą , więc proszę o spostrzeżenia może ktoś miał podobny
problem.Tak na marginesie nie jest to problem sterowników ani oprogramowania
odpada via service pack oraz dod. oprogramowanie bo komp na czystym systemie
bez sterowników zachowuje się tak samo . Co do sprzętu to chyba też wszystko
w porządku bo chodził w tej konfiguracji 2 miechy a dopiero po reinstalce
windowsa zaczął się tak zachowywać.

Dzięki z góry za pomoc i proszę o szybkąreakcję.