Re: firewall

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 01:50:05 MET DST

Krzysiek <krionix_at_poland.com>

> Użytkownik "Tom" <mrti_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

Mam ZoneAlarm. :)
Kilka razy się przydał.

> kto atakuje 'szaraczka', ze zmiennym ip ?
> imho takie ataki to margines

Jak siedzisz w wirtualnej kafejce -- to
Twój IP może być ludziom znany.
Jak na dodatek Ciebie nie lubią
i znają się na rzeczy -- możesz mieć
kłopoty. :)

Ja kilka razy miałem.
Raz nawet zgłosiłem się do ,,opiekuna",
ale dostałem ,,życzliwą" prośbę o podanie
dokładnych danych -- adresu routera, serwera itd...
Obiecano zająć się sprawą dogłębnie. :) :) :)
(combat.uxn.com)

Dostałem też kilka razy konie i wirusy
jako załączniki do m_at_ili. :)

Obecność części z nich wykrył
właśnie wspomniany ZA. :)

Tylko nie mówcie, że załączniki należy
kasować, zamiast otwierać. :) :) :)
Ostatnim razem dziewczyna miała mi podesłać
jakąś fotkę. :) Zamiast tego dostałem coś,
co w nazwie miało .jpg i w pośpiechu nie
zwróciłem uwagi na to,że po .jpg jest
kolejna kropka i kolejne rozszerzenie. :)

Lc.