Re: Wolny transfer w Netii?

Autor: Marcin Z (eaux_at_poland.com)
Data: Wed 11 Apr 2001 - 01:37:55 MET DST

Użytkownik "Jakub Jewuła" <biuro_at_skanowanie.com.pl> napisał w wiadomości
> Od paru dni wraz z nowym kompem mam nowy modem - Softcostam modem.
> (programowy ogryzek).
>
> Jedna dziwna sprawa - normalnie lacze sie przez Netie.
> Od kiedy mam ten modem polaczenie jest cholernie wolne,
> przy sciaganiu poczty Outlook czesto nie moze nawiazac
> polaczenia z serwerem, ogolne zatwardzenie...
> Przez numer pocztowy smiga az milo (teraz ciagne 6kb/s).
>
> W czym problem?
> Netia nie lubi mojego modemu, czy tez sa teraz jakies problemy
> z siecia Netii? Moze fatalny routing? Zauwazylem, ze niektore
> serwisy www ida szybko a inne jakby nie chcialy.
> [...]
Tez mam ta taryfe
transfer mam niezly
za to aby sie polaczyc wrrrrr..., zajete (tak z 10 razy), rejestrowanie do
sieci i koniec (tak ze 3 razy)
mam dobry modem (sprawdzony w roznych warunkach usr 56k zew),
i mam tez dobze skonfigurowany dialup (chcieli mi wmowic ze nie)
totez stwierdzam ze z nimi cos nie tak.
rozmowy telefoniczne z ich biurem oblugi to strata pieniedzy bo i tak koles
nie wie o czym ja mowie.
Wyslalem maila i czekam na odpowiedz juz 10 dni (sic !)
chyba poszukam adresow mailowych do ich adminow
zeby przynajmniej przyznali ze to ich wina i sie zmieni (nawet w blizszej
przyszlosci)

pozdrawiam
MZ