Gigabyte GA-GF1280 (GeForce2 MX) TV-OUT

Autor: Jacek Nienaltowski (jacekn_at_post.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 23:38:08 MET DST

Witam,

        Niestety nie znalazłem w sieci żadnych testów tej karty, a
ponieważ noszę się z zamiarem zakupu proszę Was o jakieś informacje i
opinie.
        Znalazłem dokumentację w PDF'ie, ale jest bardzo zdawkowa -
nic nie wiem o taktowania chipa i pamięci. Jest tam natomiast
stwierdzenie, które bardzo mnie martwi:

"This card supports only playing PC game on TV-out. And there will be
no output on TV-Out when playing DVD."

Czy to możliwe? Karta może rozpoznać, czy gram czy też oglądam film?

Pozdrawiam,
Jacek Nienałtowski