Re: freeze! - tego jeszcze nie miałem....

Autor: ernest (ernest_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 20:52:45 MET DST

Oj tak. Jesli chodzi o Photoshopa to moze sie zawieszac ze wzgledu na wade
fabryczna. Mozna tu pomoc wywalajac folder Plug-Ins z katalogu Photoshopa,
ale wtedy wszystko bedzie chodzilo jak zolw...
Zerknij tu, wade photoshopowa mialy p2b, p3b i cubx (tego ostatniego mam w
domu i wali sie w photoshopie) !!! http:
//members.ams.chello.nl/mgherard/html/photoshop.html

U mnie tez zamarzal, nawet jak nikt sie do niego nie dotykal przez godzine.
Podchodze ruszm myszka i nic... tylko reset z obudowy i to tez nie do konca,
bo czasami winda zglaszala bark myszy! A plyta na VIA nie wiem jakiego
producenta (sprzet optimusa w firmie).

Wymiana sprzetu i oprogramowania na Logitech pomogla.