jak zmienić VRF Hz na interlaced w windowsach

Autor: Oxygene (oxygen4_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 19:03:45 MET DST

Mam taki super monitor 17" 70kHz, i robi w 1280x1024 60Hz. Pamietam, że
kiedyś zrobiłem na jakiejś karcie interlace (chyba Vanta) i chyba mniej
wku*ło.

Mam S3 Savage4 z monitorem Plug and Play.

Ponieważ kochany system operacyjny odciął mnie od ustawień odświeżania (w
ustawienia/zaaw./karta mam tylko optymalna/domyslna, czy jakoś tak, już nie
pamiętam), grzebię w rejestrach, i dlatego mam 85Hz w 1024, a nie
"domyślne/optymalne" 60, jak pewnie mają mniej zorientowani szczęśliwi
posiadacze.

Wiem, jak sobie ustawić freq w rejestrach, ale co trzeba wpisać, żeby karta
zrobiła 86Hz/interlaced (albo więcej)?

Jeżeli monitor buntuje się przy wyżyłowanych parametrach (informacja OSD
zamiast obrazu), to zakładam, że mogę eksperymentować bez obawy o rozwalenie
mu układów, czy tak jest?

--
oxygen4_at_poczta.onet.wywalto.pl
http://ph83.warszawa.sdi.tpnet.pl/~jacek