Re: FDD dziala,a jednak nie...

Autor: Artur Drzewiecki (darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 18:36:12 MET DST

On Tue, 10 Apr 2001 15:51:07 +0200, Artur Gawryszczak
<gawrysz_at_camk.edu.pl> wrote:

> [...]

Proponuję zmienić taśmę - może być uszkodzona.
Czy ta sama stacja w innym komputerze działa prawidłowo?
Jeśli taśma i stacja są dobre (oczywiście zakładam, że z systemem jest
OK), to obawiam się, że uszkodzony jest kontroler FDD płyty.

--
Artur Drzewiecki
darth72_at_poczta.bez.onet.spamu.pl