Re: Re: Pamięci - Infineon

Autor: Circulus Vitiosus (circulus_at_spamhater.polbox.com)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 18:24:32 MET DST

On Mon, 9 Apr 2001 15:11:33 +0200, "Wagus" <wagus @ ae.katowice.pl>
wrote:

>A czy gdzies w okolicy Katowic da się zdobyc SDRAMy 256MB
>PC-133 Infineona? I mniej wiecej po ile?

Popytaj na gieldzie, pewnie w dzisiejszych czasach to kazda firma Ci
zalatwi, ale akurat o pamieciach najkompetentniej rozmawialo mi sie
z p. Arkadiuszem Imiolkiem (handluje w sobote w DOKP, w ndz. kolo
Baildonu). To nie reklama oczywiscie, tylko MHO :))

Pozdrowienia

Circulus Vitiosus (Bogdan Mlynarczyk)