Programu do obslugi radia na karcie dzwiekowej.

Autor: D.K. (DariuszKleina_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 17:54:27 MET DST

Cze !!!

kumpel ma karte firmy ForteMedia o nazwie chyba Quad Extreme 256 (czy jakos
tak). Na karcie tej znajduje sie rowniez radio. Standardowo wraz ze
sterownikami jest dostarczony prosty program obslugujacy te radio. Niestety
"projektanci" tego programu troche "dali dupy", program nie jest zbyt
przyjazny w obsludze. Stad tez moja prosba. Chodzi mi o jakies "zastepcze"
programy do obslugi radia na karcie. Wszelkie sugestie mile widziane.

Ps. Z gory dzieki :)