Zasilanie i inne cuda

Autor: kipers (xxxxxxxxxxx_at_xxx.xxx)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 17:41:13 MET DST

Czesc !

Powyzszy problem z klawiatura, na ktory zreszta nie bylo zadnych odpowiedzi
udalo mi sie rozwiazac. Mam natomiast jeszcze jeden, a wzasadzie dwa
problemy, w tym jeden z zasilaniem.
Otoz po pierwsze, ow "magiczny" pecet raz na piec restartow wylacza sie,
tzn. wylacza sie po nacisnieciu reset (sic!) i nie daje sie wlaczyc przez
POWER. Po odcieciu pradu (wylacznikiem na listwie) i ponownym przywroceniu,
komp wlacza sie przez POWER. Musze w tym miejscu zaznaczyc, ze lekko
oslupialem, bo zlozylem juz wiele kompow, ale takie cuda widzialem po raz
pierwszy, i jednoczesnie dementuje plotki, jakoby powodem mogloby byc "zle
powietrze", "dur", "zalamanie czasoprzestrzeni" w pokoju montazowym. Jezeli
jest magik na tej grupie, ktory umie takie rzeczy "odczynic" to bardzo
prosze o rade :)
Drugi problem to pojawiajacy sie w self tescie "CMOS checksum error" raz na
jakis czas, ktory nie powoduje zadnych negatywnych konsekwencji dla
dzialania kopa. Kie licho ?
Pozdrawiam serdecznie grupe i licze na odpowiedz

Kipers