Re: Pilne ..... Program do analizy zasobow kompa pod Dosem

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 10 Apr 2001 - 15:35:44 MET DST

"N][N" wrote:

> Mam zamiar kupic laptopa ale wydaje mi sie ze jest z nim cos nie tak.
> Potrzebuje soft do sprawdzenia zasobow kompa, jaki proc, magistrala, VGA,
> dysk itp itd..... moze nawet przy okazji sprawdzic czy jest sprawne.
> Nie ma na nim nic wiec musze startnac z dykietki i sie do niego dobrac .....
> Jakies sugestie przy okazji skad go wziac ????

Istnieje wiele softu do badania kmpa pod dosem. (Lub po boocie z
dyskietki systemowej Windy) Bardzo dobry HWiNFO, ktory ci nawet wypisze
jaka predkosc naja kosci pamieci. Najnowszy jest z 9 kwietnia (wczoraj)
Sciagniesz go sobie z :
http://www.hwinfo.com/
ftp://ftp.pwr.wroc.pl/pub/pc/sac/utildiag/hwinf477.zip
lub innego mirroru simtelnetu. W tym sasmym miejscu jest jeszcze kupa
innego towaru tej masci.

lub odemnie:
ftp://brain.nencki.gov.pl/sysinf/hwinf477.zip

Innym godnym polecenia jest INFORMER, ktorego od autora nie sciagniesz,
bo to graniczy z cudem. Na simtelnecie masz stara wersje, u mnie nowka z
7 kwietnia. Ma nieco mniejsze mozliwosci, ale jest mniejszy i freeware
http://www.informer.newmail.ru

u mnie:
ftp://brain.nencki.gov.pl/sysinf/informer.rar

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski